Salvați în lista de cumpărături
Creați o nouă listă de cumpărături
Sneakerblog

Istoria mărcii Fjällräven

Adăugat
2020-09-14

Marca Fjällräven a fost creată din inițiativa lui Åke Nordina, creatorul acestui brand scandinav de încredere și fără compromisuri. Åke, la vârsta adolescenței, fiind un cercetaș iubitor de aventuri și de natură, a creat primul său proiect funcțional – un rucsac cu un cadru inovator din lemn.

Cunoștințele și abilitățile de construcție dobândite i-au permis să creeze un produs inovator care se deosebea complet de rucsacurile folosite de turiști la acea vreme. Noul rucsac a atras multă atenție din partea prietenilor lui Åke care au devenit primii săi clienți.

Brandul Fjällräven a fost fondat oficial în anul 1960, adică la 10 ani de la construcția primului prototip de rucsac cu cadru. În ultimii 60 de ani, oferta mărcii suedeze a inclus numeroase modele și materiale inovatoare care au fost folosite pentru a crea produse cu un design atemporal, funcționalitate și rezistență legendară la distrugere.

Fjällräven oferă, de asemenea, îmbrăcăminte funcțională pentru petrecerea timpului în aer liber și accesorii dedicate. Încă de la începutul existenței mărcii, fondatorul său - Åke Nordin, împreună cu ingineri, designeri și experți, a introdus în mod constant inovații în produsele sale, iar fiecare produs este testat de nenumărate ori pe teren și îmbunătățit. Așa au fost create multe materiale inovatoare utilizate de această marcă, care s-au dovedit a fi perfecte în contactul cu condiții meteorologice extreme. Unul dintre cele mai importante materiale este țesătura G 1000. La baza sa se află o compoziție de 65% poliester și 35% bumbac, cerată suplimentar pentru a o face impermeabilă. Datorită acestei structuri și metode de impregnare, materialul G1000 este impermeabil, rezistent la vânt și perfect respirabil. Un avantaj suplimentar îl reprezintă soluția oferită de marca Fjällräven, și anume, posibilitatea impregnării individuale a materialului G1000 cu o ceară specială – Greenland Wax. Acest lucru oferă posibilitatea impregnării individuale, adică indicarea zonelor și a gradului de protecție suplimentară împotriva condițiilor meteorologice, pe care o dorim pentru îmbrăcămintea noastră.

Produsul emblematic al mărcii Fjällräven este, de ani de zile, rucsacul de școală Kanken. Acesta a fost proiectat în anul 1978 pentru a preveni problemele cu coloana ale elevilor suedezi. A fost popularizat rapid, în special în grădinițele și școlile din toată țara. Kanken a îndreptat milioane de coloane în întreaga lume și a devenit unul dintre bestsellerurile Fjällräven! Fabricat în mai multe culori și din diverse materiale, acesta este în prezent un element obișnuit al peisajului în majoritatea metropolelor din întreaga lume.

 

rafcyk


 

Confirm că am citit și accept cele prevăzute în Termenii și Condițiile respectiv 'Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal'.
Ok
pixel