Reclamații și garanție

Încălțămintea și accesoriile achiziționate prin intermediul SneakerStudio.ro sunt tot timpul noi și provin direct de la producători, ceea ce garantează autenticitatea și calitatea lor desăvârșită. În cazul în care nu ești mulțumit de produsul comandat și dorești să îl restitui, noi îți punem la dispoziție această posibilitate.

Important!
Te rugăm să ne restitui produsul printr-o altă firmă de curierat, decât prin Poșta română, deoarece ea nu efectuează livrarea coletelor la adresă. Coletele vor ajunge în sediile poștale și nu vor fi ridicate!

Fiecare produs beneficiază de garanție. Garația este valabilă pe tot teritoriul României. Condițiile detaliate ale garanției sunt cuprinse pe bonul de garanție al produsului. Înainte de trimiterea reclamației, te rugăm să verifici dacă produsul pe care dorești să îl restitui are garanția valabilă.

Pentru ca reclamația ta să fie soluționată cât mai repede, te rugăm să atașezi produsului reclamat, următoarele:

- factura, pe care o primești de la noi în format electronic

- Formularul de Reclamație completat, pe care îl poți descărca aici


Poți restitui produsele reclamate pe următoarea adresă:

Urgent Cargus - OlzaLogistic - SneakerStudio
Șoseaua Borșului Nr. 56 A,
410605 Oradea, Bihor

Important!
Te rugăm să ne restitui produsul printr-o altă firmă de curierat, decât prin Poșta română, deoarece ea nu efectuează livrarea coletelor la adresă. Coletele vor ajunge în sediile poștale și nu vor fi ridicate!


Preluarea coletului

Înainte de a prelua coletul de curier, asigură-te de starea acestuia. Dacă observi că coletul este deteriorat sau nu conține produsul comandat de tine, nu îl prelua și solicită curierului foaia de constatare a neconcordanțelor, pe care este obligat să ți-o înmâneze la fața locului. Foaia de constatare a diferențelor trebuie să conțină următoarele: data, data înmânării și descrierea defectului sau lipsa produsului. Trebuie menționată marca și tipul produsului.

Foaia de constatare a neconcordanțelor completată se va trimite, împreună cu factura, pe adresa noastră. Noul produs va fi livrat după ce produsul reclamat sosește în magazinul nostru.

Pentru achiziția de la SneakerStudio.ro dorim să îți oferim maximul posibil. Scopul nostru nu este doar mulțumirea ta față de produsele comandate, ci și livrarea corespunzătoare a acestora.
În cazul în care ai întrebări, departamentul nostru de relații cu clienții stă cu drag la dispoziția ta.

Mai multe informații găsești pe SneakerStudio.ro Termeni și Condiții

Consultă Regulamentul Reclamațiilor

Citește Instrucțiunile de Utilizare